Słowo na początek

Zaznaczam, że to mój pierwszy tego typu projekt.
Fanfic powstał na podstawie Kuroshitsuji (och, jaka ja oryginalna xD). Przewiduje siedem rozdziałów plus kilka specjalnych, pisanych lżejszą ręką. Rozdziały będą się pojawiać co tydzień.
Ogółem będzie dużo zwrotów akcji, epickich motywów... A tak poważnie, to nie spodziewajcie się po mnie za dużo. Nie ma szału, dupy nie urywa, ale mam nadzieję, że chociaż jednej osobie spodobają się moje wypociny.
Zostały jeszcze dwa rozdziały do zrobienia- później będę pisała okazyjnie. Może jakiś pastisz walnę.....Hmmm....

wtorek, 3 lipca 2012

Honorowa obietnica autorki

Przepraszam, że przerywam ciągłość historii, ale musiałam spełnić dana sobie obietnicę. Otóż obiecałam sobie, że kiedy znajdę chociażby jednego czytelnika, względnie czytelniczkę, narysuje arta przedstawiającego Wictorię Wundergeist.
Jesteśmy niemal na półmetku historii wytworzonej przez mój chory mózg, a wy wciąż nie wiecie jak wygląda Wiki. Tak więc proszę (ostrzegam rysowałam to sama xD)...


11 komentarzy:

  1. UwG nie kłamał, jesteś cudowna! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... Za każdym razem jak to słyszę to coraz mniej w to wierzę... ^^ Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
    2. Czemu co raz mniej? ^^ Za swój talent mi dziękujesz? Ależ nie ma za co... C ;

      Usuń
    3. Oj... Jak przesłodko. uwielbiam takie akcyjki pt. Podziwiajmy Czerwonego Kota ^^

      Usuń
    4. A ja słyszłam, że Ty mnie adoptujesz! :3
      Tak, tak Ciebie, ale nie zapomnijmy o UwG
      Was oboje, tacy prze, prze, przesłodcy :3

      Usuń
    5. Poza tym UwG polecił Ci moja osobę... Osz to spec od reklamy haha
      Kochany braciszek <3

      Usuń
    6. A nie! Twojego bloga sama wynalazłam! : D
      Brat? No coś mówił, ale mamy od wczoraj inną umowę : c

      Usuń
    7. Wiem, teraz jesteśmy małżeństwem xD Juz widzę ten tytuł w Fakcie: "Skandal! Rodzeństwo blogerów pobrało się i ma córeczkę. Ciąg dalszy na stronie 13" xD

      Usuń
  2. Też tak potrafię! (kogo ja próbuję oszukać) Masz talent, ale proszę nie porzucaj przez to pisarstwa bo będę musiała cię zabić...
    PS: Niech Grell w końcu ją pokocha i przestanie być biseksualistą (lub homo nie do końca łapię te jego orientację)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do melly -chan!

      Usuń
    2. Zobaczymy co da się zrobić ^^
      Nie będę spojlerować, bo spojlery to największe zło tego świata (oczywiście nie licząc mnie ;3)

      Usuń